Foto: Kenneth Johansson

Viltvårdsprodukter

I menyn till höger finns rubriker på de produkter vi har till försäljning.

Som medlem i Jägareförbundet har du alltid ett billigare pris på våra produkter!

Bli medlem här

BESTÄLLER gör du via telefon, post eller mail. Uppge namn och antal på de produkter ni vill ha samt ert namn, adress (ej Box), telefonnummer samt personnummer alt. medlemsnummer. Frakt tillkommer alltid.

Vi nås på ac@jagareforbundet.se samt
Svenska Jägareförbundet
Formvägen 16
906 21  UMEÅ
077 1830 300

LEVERANS av våra produkter sker med hjälp av Schenker Spedition som levererar paketet till närmaste ombud. Vid beställning av fler än två fällor levereras paketet hem till dig.

BETALNING: Alla angivna priser på hemsidan tillkommer det en fraktkostnad på. Vi fakturerar kostnaderna för produkten + frakt efter att ni fått er leverans. Vi tar inte ut någon faktureringsvgift. Fraktkostnaden varierar beroende på godsets vikt och storlek. Vill ni ha ett kostnadsförslag, kontakta oss.

REKLAMATION: Vid eventuell fraktskada, anmäl direkt till chaufför/utlämningsstället. För mer information, klicka här.

För beskrivning och förteckning av godkända fällor enligt Naturvårdsverket, klicka här för länk till Naturvårdsverkets hemsida.

Senast uppdaterad den 24 apr